המלצות לבחירת אינסטלטור בירושלים בצורה נבונה

ירושלים, היא בראש ובראשונה העיר הגדולה ביותר מבחינת שטח העיר ומבחינת כמות התושבים בעיר לעומת כל עיר אחרת במדינת ישראל. בעיר ירושלים מתגוררים קרוב למיליון תושבים שזה בערך שביעית מכלל תושבי המדינה. בניהם חיים יהודים, ארמנים, צ'רקסים, ערבים וגם נוצרים.

בנוסף לכל אלו קיימים בעיר גם בעלי מקצוע חופשיים רבים בניהם נמצא אינסטלטורים ירושלמים, שיפוצניקים, רוכלים, מוכרים ועוד. אנחנו רוצים לעזור לכם בבחירת אינסטלטור מוסמך בי"ם שיתאים לדרישות שלכם.

אינסטלטור בעבודה

איך בוחרים אינסטלטור מוסמך בירושלים

ישנם כמה דרכים חשובות שצריך לעשות ולעבור על מנת למצוא את האינסטלטור המוסמך המתאים ביותר עבורכם לתיקון בייתי. בראש ובראשונה חשוב מאוד זה לבדוק שבאמת האינסטלטור אותו אתם מזמינים הוא מוסמך, בעל תעודה המציינת זאת וכמובן יש לדרוש זאת בשיחה שבה אנחנו מזמינים את בעל המקצוע.
עוד דבר חשוב שיש לעשות זה להכנס לאתרי בעלי המקצוע ברשת ולבדוק המלצות וחוות דעת של גולשים ברשת על אותם בעלי מקצוע. לפעמים תגלו שהם הרבה פחות מקצועיים (ולפעמים הרבה יותר) ממה שהם נשמעים בטלפון בעת השיחה הראשונית.
בנוסף, יש לבדוק את המחיר ולסגור עליו טרם ההזמהנה של בעל המקצוע. זה יכול לחסוך הרבה עוגמת נפש במהלך העבודה. למשל תזמינו מישהו לפתוח סתימה בכיור ובסוף העבודה הוא יבקש מכם 500 שקלים שזה סוג של קנס.

מה שונה בין אינסטלטור בי"ם לעמיתו בת"א

אינסטלציהלפעמים חושבים שאינסטלטור זה אינסטלטור גם בירושלים וגם בעיר תל אביב וגם בכל עיר אחרת, אף זה לא מדויק. כי בעיות האינסטלציה איתם מתמודד אינסטלטור בירושלים לא דומות לעבודה איתם מתמודד עמיתו התל אביבי. לכן הם מפתחים מיומנויות שונות במהלך השנים ולומדים להתמודד עם הבעיות הנפוצות בעיר שלהם. לדוגמא: בירושלים בעיות בתשתית האסלות לרוב מתקלקלת ובתל אביב זה יותר בעיות צנרת הבניין עצמו.

לבסוף, הכי חשוב, למצוא את האינסטלטור הטוב ביותר עבורכם, גם אם זה עם הטיפים שניתנו פה וגם אם זה המלצה של חבר קרוב שהזמין מישהו ויצא מרוצה, חשוב מאוד עדיין לבדוק את עניין המחיר לפני הזמנת התיקון ובגדול, רצוי לשאול את האינסטלטור על דרכים לשמירת אינסטלציה "בריאה" כדי שלא נצטרך לשלם עוד כספים בעתיד על תיקונים נוספים.